2012. február 27., hétfő

30. rész: Egy átlagos nap

Sajnos az örömnek hamar vége szakadt. Mire az utolsó falatokkal is végeztünk, a hajó kikötött a part mentén, nekünk pedig eljött az ideje, hogy leszálljunk.
- Köszönünk mindent! – mosolygott Sebastian a férfiakra, akik lesegítettek minket a hajóról. A kezükbe nyomott egy kis borravalót, majd összekulcsolta ujjainkat és a kocsijához indultunk. – Hazaviszlek – mosolygott rám.
- Rendben, csak el ne késs! – mosolyogtam én is, bár jól tudtam, hogy még van egy kis ideje. Beültünk az autóba és irányt vettünk a házunk felé. Útközben egyikünk sem szólalt meg, nem is volt rá szükség. Apró mosolyaink, érintéseink elárulták, boldogok vagyunk.
Végül leparkolt a házunk előtt, majd kiszállt és udvariasan kinyitotta nekem is az ajtót. Egy csoda ez a fiú, ez egyértelmű.
- Köszönöm ezt a csodálatos estét! – mosolyogtam rá, majd közelebb hajoltam, hogy egy csókot nyomjak ajkaira.
- Köszönöm, hogy megoszthattam veled – mosolygott ő is, majd apró puszikat lehelt ajkaimra, míg meg nem szólalt a mobilja. – Tommi – pillantott a kijelzőre, miután előhúzta az apró készüléket zsebéből.
- Menj! – mosolyogtam rá biztatóan.
- Vigyázz magadra! – csókolt meg ismét.
- Te is – pusziltam meg.
- Este hívlak – bólintott, majd a kocsijához indult. Megvártam, míg elhajt, csak utána mentem be a lakásba. Néma csönd honolt a házba, azt gondoltam még alszanak, így a szobám felé indultam.
- Jó reggelt! – szólalt meg Laura a konyhából.
- Szia – lépett be a helységbe. Az asztal mellett kortyolgatta a kávéját.
- Milyen volt az este? – kérdezte mosolyogva.
- Nagyon jó – sóhajtottam, majd leültem mellé. Jobb híján egy tejeskávét készítettem magamnak.
- Na, merre jártatok? – kérdezte kíváncsian.
- Elvitt hajókázni – csillogtak szemeim. Már attól melegség öntötte el a szívemet, ha visszagondoltam az eseményekre. – Annyira romantikus volt – olvadoztam. – Ő pedig annyira aranyos. Lau, én azt hiszem, szerelmes vagyok – suttogtam.
- Örülök, hogy boldog vagy – ölelt meg mosolyogva. Ezt szerettem benne az egyik legjobban. Benne sosem volt féltékenység, csak egyszerű jószívűség. Mindig örült annak, ha valakivel valami jó történt. – Keresve se találhatnál jobbat, mint Sebastian – mosolygott.
- Annyira tökéletes. Pont olyan férfi, akiről mindig álmodtam.. Ezért néha meg kell ráznom a fejem, hogy biztos legyek benne, hogy ez a valóság – meséltem, mire ő felkuncogott.
- Lehetőleg ne előtte rázogasd – kuncogott tovább. Ezen már én is felnevettem.
- Köszi, ez jó tanács – nevettem tovább. – Egyébként.. – jutott eszembe egy új téma. – Már csak pár napod van itt… Mit csináljunk? – mosolyogtam rá.
- Arra gondoltam, hogy elmehetnénk este valahová bulizni – vetette fel az ötletet. – Bár, nem tudom, hogy milyen szórakozóhelyek vannak itt a környéken -.
- Szolidabbak, mint otthon – nevettem fel. – De, igen. Ez egy jó ötlet – mosolyogtam.
- Szuper – kuncogott. – Ja, és… Kereshetnénk egy csajt az unokatesódnak – suttogta.
- Hallottam! – jelent meg az említett.
- Esélytelen – fordultam vissza barátnőmhöz. Ő csak magát szereti – nevettem, mire ő is nevetésben tört ki.
- Ha-ha – grimaszolt Dávid. – Akkor szerinted miért engedtem meg neked, hogy itt lakj? – kérdezte.
- Mert amíg én itt vagyok, nem kell bajlódnom a kajával és a rendrakással – nevettünk tovább Laurával.  
- A te szakácstudásodat inkább hagyjuk – legyintett. – Bár jobb, mint a barátnődé – mosolygott pimaszul.
- Tudok főzni, oké? Csak jól titkolom! – vetette oda Laura. Mindannyian jót nevettük, főleg Laurán, aki megjegyzem., nagyon ügyesen főz valójában.
Hagytam, hogy Dávidék megreggelizzenek, addig én vettem egy frissítő zuhanyt, majd felöltöztem az egyik legkényelmesebb ruhámba.
- El kellene mennünk, bevásárolni – közölte unokatestvérem, mikor visszaértem hozzájuk.
- Rendben. Öltözz fel és mehetünk – közöltem vele. Leváltott és a fürdőszobába sietett, addig Laura is felöltözött a szobánkban. A mobiltelefonomért nyúltam. Írni akartam egy üzenetet Sebnek, hogy jó utat, de a repülőgépe már felszállt. Ehelyett inkább elmosogattam, majd megfésülködtem és felkötöttem a hajamat.
- Én kész vagyok – mosolygott Laura.
- Én is – kiabált Dávid a fürdőből, majd megjelent, haját igazgatva.
- Nyugi már, jól nézel ki – nevettem. Felkaptam a táskámat, majd elindultunk a bevásárlóközpontba. 


Minden lehetséges hozzávalót beszereztünk, miközben azzal játszottunk, hogy a bevásárló kocsi a Forma 1es autónk. Most kellett volna látnia minket Sebnek… A boltosok kicsit hülyének néztek minket, de mi nagyon élveztük, hogy újra gyerekek lehetünk. Egyébként is szerettem volna csodálatossá tenni Laura utolsó napjait itt Németországban.
A jól megpakolt bevásárlókocsit a pénztárhoz toltuk és fizettünk, majd hazamentünk, hogy összeüssünk belőle valami ehetőt.
Ezúttal nem hagytuk Dávidot meglógni, ő is csatlakozott a munkánkhoz és szerencsére a végeredmény is jól sikerült. Egy kis délutáni DVDzés után, végül úgy döntöttünk ideje elkezdeni a készülődést.
- Biztos nem jössz velünk? – néztem Dávidra.
- Mi keresni valóm nekem egy ilyen helyen? – kuncogott.
- Nő keresni valód – kacsintott rá Laura.
- Áh, a nőkkel csak a baj van – legyintett.
- Pff. Mert a pasikkal nem, mi? – grimaszoltam.
- Seb, már tud erről a nézetedről? – kuncogott.
- Nem érdekel, hogy tud-e – vontam vállat. – Nem rá értem, hanem úgy nagy általánosságban – mondtam.
- Persze-persze – rötyögött.
- Mondta ezt a gyáva kukac… - vigyorgott Laura.
- Hogy mondtad? – kérdezte Dávid.
- Mondom, gyáva kukac vagy! – nevetett barátnőm.
- Én is megyek – pattant fel a kanapéról, majd a szobájába rohant. Mi is készülődtünk, letusoltunk, majd kiválasztottuk a ruháinkat, ami nem volt egy könnyű menet. Bár… azt hiszem ezt már megszoktuk…  
 

Sokáig kutakodtam, míg végül egy sárga, zebra mintás ruha mellett döntöttem, amit egy rózsaszín övvel dobtam fel. Cipőnek a már megszokott fekete magas sarkúmat választottam.
- Nos?- fordultam körbe Laura előtt.
- Nagyon jól nézel ki – mosolygott, majd ő is választott magának egy dögös ruhát.
Sminkelni kezdtem a fürdőszobában, amikor megszólalt a mobilom.
- Felvennéd? – kérdeztem Laurát, miközben a szemceruzát hasznosítottam éppen.
- Igen – mondta, majd felvette a telefont. – Szia, Seb – mosolygott. – Itt van velem, épp sminkkel. Kihangosítalak, oké? – drágám bizonyára igent válaszolt, mert Laura kihangosította és letette a mobilt a mosógép tetejére.
- Szia – szólaltam meg én is.
- Szia, Kicsim – mondta mosolygós hangon.
- Rendben megérkeztél? – kérdeztem.
- Igen, minden simán ment, szerencsére – mesélte. – És veletek mi újság? Hova készültök, ha szabad érdeklődnöm?
- Szabad – kuncogtam – Kihasználjuk az utolsó napokat együtt és elmegyünk bulizni. Képzeld, jön Dávid is – újságoltam lelkesen. - Keresünk neki barátnőt – nevetettem tovább.
- Szegény srác – nevetett ő is.
- Naaa! Most miért vagy ilyen? - kérdeztem nevetve.
- Csak ismerem már az ilyen csajkerítős dolgokat – nevetett.
- De engem még nem ismersz eléggé – kuncogtam.
- Kezdek félni… - rötyögött.
- Nincs rá okod – mosolyogtam.
- Tényleg? És ha megtetszel valamelyik fiúnak a buliban? Hogy védjelek meg több száz kilométerről? – kérdezte.
- Sehogy – nevettem. – Nem fogok megtetszeni senkinek, ne aggódj – mosolyogtam tovább.
- Sose tudhatod – mondta teljesen komolyan, majd a végén felnevetett.
- Szeretlek te kis bolond – mosolyogtam.
- Én is téged – hangzott a válasz, mely megmelengette szívemet. 

4 megjegyzés:

  1. Sziaa! : )
    Nagyon megörültem, amikor láttam, hogy új részt hoztál! Először is az előző bejegyzéshez szeretnék pár szót szólni. Bár nagyon sajnálom, hogy a középiskolában ilyen hatások értek, de annak örülök, hogy találtál egy módszert, ami által meg tudod mutatni magadnak, és a világnak is hogy mi rejtőzik benned! Nagyon remélem, hogy még sok-sok írásodat olvashatjuk ; )
    Az új rész pedig nagyon tetszett! Egy fantasztikus estén voltak túl Flóráék, és én is szomorú voltam, amikor el kellett szakadniuk egymástól, így hát nem csodálom, hogy nehezen tudtak elválni. Seb a tökéletes féri Flóra számára. Figyelmes, odaadó, romantikus és mindig megpróbál a kedvében járni, egyszerűen ő a „legesleg”, így nem csoda, hogy a lábujjától a feje búbjáig szerelmes belé. : )))
    A boltos rész nagyon vicces volt, jót nevettem rajta:D El tudom képzelni a boltosok fejét közben :D A buli pedig, hmm.. Kíváncsi vagyok, hogy mik várhatóak, vajon sikerül-e Dávidnak barátnőt találni (bár valami azt súgja nem kell messze menni érte), hiszen az alkohol sokszor csodákra képes : D
    Mindenesetre várom a folytatást! Sok puszi, Dzsordzsi! : )

    U.i.1: Nem tudom, hogy ki szoktad-e rakni a díjakat, de vár nálam egy kis meglepi! : ))
    (bár már a mondat első felében lelőttem a poént, na mindegy :D)
    U.i.2: Látom, hogy új blogot indítottál, megjegyzem a másik gyengém a foci, szóval lelkiismeretesen fogom azt az írásodat is olvasni ; )

    VálaszTörlés
  2. Szia dzsordzsi! :DD

    Először is, köszönöm a díjat, de nem igazán vagyok az a kirakós típus, ne haragudj. :)
    A másik: hatalmas köszönet, hogy észrevetted az új blogomat.♥
    Annyira kíváncsi voltam észreveszi-e valaki és most, hogy mondtad, te igen... áhh... nagyon boldog vagyok. *-*
    Örülök, hogy tetszett a rész, és igen, Seb tökéletes Flóra számára. De azt, hogy mi lesz a bulin és a későbbiekben... nos, legyen meglepetés ;)

    hatalmas puszi: manó*

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D

    Hát először is nagyon nagyon imádtam a részt!<3 Nagyon szuper volt, még akkor is, ha a címe pontosan csak egy "átlag"-ot mond el. Pedig szerintem nem lett átlagos, mert azért voltak benne olyan dolgok, amiket átlagosan egy ember nem szokott csinálni (utalok itt a bolti "Forma1"-re vagy inkább mondjam azt, hogy Supermarketi Nagydíj???). Na de a lényeg az, hogy ne vedd ezt a kis gondolatmenetet kötekedésnek a fejezetcímmel kapcsolatban, mert egyáltalán nem az. Mert hát igazából oda akarok kilyukadni, hogy kellemes meglepetést okoztál ezzel a fejezettel, azért mert én a címéből indultam ki. Arra gondoltam, hogy "biztos csak egy sima napot fogsz majd leírni és kész", de az viszont már nem én lettem volna, hogy a címe miatt nem olvasom el. Így hát inkább elolvastam az alkotásod és ismét csak azt tudom mondani, hogy nagyon szuper lett! És én ettől a fejitől pont nem ezt vártam és azzal, hogy olyan dolgokat leírtál, amiket majd később is fejtegetni fogok egyáltalán nem számítottam. Szóval nagyon nagyon imádtam!<3 A másik pedig, amit már rég mondtam vagy talán nem is említettem még: NAGYON NAGYON ÜGYES VAGY! De tudom nagyon sokat dumáltam szóval bocsi, hogy csak a helyet telítem itt fölöslegesen inkább gondolok egy okosat és térek a részre:

    Sajnálom, hogy ilyen hamar elszakadtak egymástól.:( Kicsit szomorú vagyok, de ahogy látom nem leszünk ezek után se Seb nélkül, főleg ha ilyen rendszerességgel fogja majd hívogatni.

    Seb=tökéletes pasi. Hát van benne valami... De inkább nem fejtegetem. Inkább csak azt mondom, hogy Flórának már nagyon el kellett egy pasi, aki törődik vele, aki szereti és legfőképpen az, hogy van/lesz már pedig remélem, hogy sokáig mellette lesz valaki, jelen esetben Sebastian. Boldogabb, sokkal de sokkal boldogabb, és mintha még az életkedve is nagyobb lenne.:)

    Aztán jön a bolt. Hát azon behaltam!:DDD Komolyan mondom én úgy elkezdtem nevetni rajta, főleg, hogy még hozzá is képzeltem a jelenetet. Ha pedig Seb látta volna őket... Miért van olyan érzésem, hogy nem kellett volna neki kétszer mondani, hogy szálljon be ő is???:D

    Aztán a buli-ötlet. Dávidnak barátnő??? Szintén azt tudom mondani, mint Flóránál: el kéne neki már egy. És valahogy nekem is azt súgja, pont mint dzsordzsinak, hogy nem kell messzire menni neki érte. Remélem sikeres lesz a hadművelet!;)

    Seb megvédi a pasiktól Flórát, vagyis inkább a "vetélytársaitól". Elképzeltem, ahogy haza vágtat mindenen keresztül úgy, hogy nem érdekli a tetteinek következménye, és mint egy hős szerelmes Flórát védi minden hímnemű egyedtől, akár az élete árán is. Hát a végén azért elkapott a nevetés ezzel a gondolattal kapcsolatban...

    Nagyon nagyon imádtam a fejezetet és annál jobban várom a folytatást!

    Puxxx: szittyke

    Ui.: Amint lesz időm írok komit A labda a hangszeremhez is. Már elolvastam és nagyon nagyon imádtam és megígérem, hogy amint lesz időm rohanok és nyomom a komit keményen!;)

    VálaszTörlés
  4. Rendben! :)

    Nagyon köszönöm a kommented. Nincs igazán ötletem, mit válaszolhatnék. :) Örülök, hogy tetszett és idővel minden kiderül... :)

    Hétvégén hozom a részt! A másikhoz pedig várom a komit!

    puszi: manó* :)

    VálaszTörlés