2012. február 13., hétfő

29. rész: Hajókázás

Úgy gondolom néhányan félreértettetek a múltkor. Mikor a nyolc személyes kommenthatárt szabtam, nem úgy gondoltam, hogy néhány ember ötször ír, hogy meglegyenek a kommentek. Nektek tényleg fogalmatok sincs, ez milyen érzés lehet? Mikor azt hiszed igen, tényleg írtak annyian, és érdekli őket, és aztán kiderül, hogy mégsem... Mindegy, ettől függetlenül, most hoztam nektek még egy részt. Jó olvasást!

- Ezt te sem gondoltad komolyan – ráztam a fejem hitetlenül. – Ez… ez egy…
- Hajó – nevetett. – Nem tetszik? – szomorodott el, mikor még mindig ledöbbenve álltam.
- Viccelsz? – fordultam felé. – Ez gyönyörű! – ámuldoztam. Még csak egyszer hajóztam életem során, a Dunán egy sétahajóval. Ahhoz képest ez, valami egészen más volt.
- Tényleg tetszik? – mosolygott.
- Igen – bújtam hozzá.
- Akkor szálljunk fel! – megfogta a kezem és a hajó felé kezdett szaladni, én pedig utána. Pár férfi várt minket, akik a hajóért feleltek. Felsegítettek minket, majd ismertettek pár fontosabb szabályt, végül megkértek, hogy helyezzük magunkat kényelembe. 
A hajó elindult, mi pedig leültünk a legfelső szinten és a tájat kezdtük fürkészni.
- Gyönyörű – néztem Sebastianra. Minden annyira csodálatos volt. A környék, a tudat, hogy egy hajón ülünk, csak mi ketten, és az érzés.
- Igen – nézett a szemembe. – De te még gyönyörűbb – elmosolyodott, majd közelebb hajolt ajkaimhoz. Percekig, vagy talán órákig élveztük egymás nyelvének játékát. Olyan lágyan csókolt, mégis olyan édes… Azt kívántam bár sose kellene abba hagynunk, ám az idő során a szánk elkezdett zsibbadni, és a hűvösség is előtört az éjszakával. Fázni kezdtem.
- Várj! – suttogta. Az ölébe húzott, majd magunkra terített egy pokrócot.
- Ezt meg honnan szerezted? – nevettem.
- Felkészültem – vigyorgott, mire közelebb hajoltam, és egy puszit nyomtam ajkaira. Magához ölelt, fejemet a vállán pihentettem, így gyönyörködtünk a tájban. - Mik a terveid? – jutott eszébe a kérdés. – Úgy értem, a következő tíz évre mondjuk.. – simogatta karomat.
- Nincs olyan sok minden… - vontam vállat. – Csak azt szeretném, hogy apu meggyógyuljon és… és, hogy megajándékozhassam egy kis unokával – suttogtam. Hát, sose beszélgettem még két nap után valakivel a gyerekvállalásról.
- Gyereket? – mosolygott.
- Igen, de majd csak pár év múlva – bólogattam. – Ha már lesz saját lakásom, tartalékom, és eltöltöttem pár évet a mostani állásomban -.
- Nekem is hasonló terveim vannak – mosolygott.
- És még pár világbajnoki cím… - kuncogtam.
- Nem lenne rossz – kacsintott.
- Nekem se, tudósítani róla – mosolygott.
- És tegnap a szerelmem megnyerte a világbajnoki címet… - mondta vékony, női hangon. – Nem mellesleg még az ágyban is jó… - mindketten felnevettünk.
- Bolond – csaptam vállon. – Szóval szerinted ilyen vagyok? – vágtam be a durcát. – Egyébként is… honnan tudod, hogy jó vagy az ágyban? Azt csak a partnered tudhatja…
- Csak vicceltem – mosolygott, miközben megsimogatta az arcom.
- Szóval nem vagy jó, értem – nevettem fel.
- Ne pimaszkodj! – kisimította kezét a hasamra, majd csiklandozni kezdett.
- Be fogok pisilni – kacagtam az ölében.
- Az szép lesz – nevetett.
- Nem lesz az, ha az öledbe megy – nevettem vele.
- Igaz – eresztett el, majd rám mosolygott. Viccesen kiöltöttem rá a nyelvem, mire finoman utána kapott és megharapta.
Hé! – szakadtam el tőle nevetve.
- Így jár, aki velem kezd… - ejtett meg egy ördögi vigyort.
- Azt mondod? – mosolyogtam. Lelöktem magunkról a takarót és felálltam, őt is magammal húzva. – Szóval, ha Tommi mond valamit, ami neked nem tetszik, őt is megcsókolod? – kuncogtam.
- Nem, őt nem – mosolygott. – Ez a kiváltság, csak téged érint – nyomott egy puszit nyakhajlatomba.
- De jó nekem – sóhajtottam elégedetten.
- Nekem is – simított ki egy tincset az arcomból, majd ismét megcsókolt. Váltottunk pár lágy csókot még a fedélzeten, majd jobbnak láttuk elfoglalni a kabint, amit Seb külön kért a részünkre.
- Remélem, tudod, hogy ennek az estének a költségvetéséért még számolunk – jegyeztem meg viccelődve.
- Mindig a pénz! Flóra, nem a pénzem szórom. Egyszerűen csak szeretlek, és úgy érzem, ennyi jár nekünk! – magyarázta.
- De Seb, én ezt soha az életbe nem tudom viszonozni… - suttogtam.
- Már azzal viszonoztad, hogy itt vagy velem – nézett a szemembe. Ismét elbűvölt az a gyönyörű, ragyogó, kék szempár.
- Szeretlek – simítottam meg kis borostáját.
- Én is téged – mosolyodott el, majd lágyan az ajkaimra tapadt. Hanyatt döntött az ágyon, nyaka köré fontam karjaimat és így élveztük tovább egymás játékát. Nem mentünk tovább. Mindkettőnk keze elindult felfedezni a másik testét, apró simogatásokkal, de jobbnak láttuk, ha még magunkon hagyjuk a ruhákat. Végtére is elég korai lenne…

Reggel ölelő karok védelmében ébredtem. Sebastian még szuszogott. Hajtincsei össze-vissza meredeztek, szája pedig még most is apró mosolyt tükrözött. Életem legszebb látványai közé sorolhatnám azt a pillanatot. Hosszú percekig néztem, míg végül megrebegtette szemhéját, és kinyitotta szemét.
- Jó reggelt! – mosolygott.
- Neked is – pusziltam meg.
- Hogy telt az első éjszakád egy hajón? – kuncogott.
- Nagyon jól – bújtam hozzá. – Remélem, lesz máskor is – kuncogtam.
- Lehet szó róla – csókolt meg lágyan. – Mennyi az idő? – kérdezte, amint elszakadtunk. A telefonomért nyúltam és megnéztem a kijelzőjét.
- Mindjárt kilenc – mutattam neki is.
- A francba! – rántotta le rólunk a takarót. - Féltizenegykor megy a gépem – közölte.
- Honnan indul? – ültem fel én is.
- Kölnbe foglaltattam a jegyet, hogy ne kelljen messzire mennem – magyarázta.
- Akkor még van egy kis időnk? – kérdeztem.
- Persze – csókolt meg. - Menjünk reggelizni – biccentett.
- Reggeli? – néztem rá meglepetten. – Úgy érted itt a hajón?
- Bizony – bólogatott.
- Azonnal, csak rendbe szedem magam – mosolyogtam, majd megkerestem az illemhelységet, ahol volt egy tükör is. Úgy ahogy rendbe szedtem magam, majd kisétáltam a fedélzetre, ahol már párom várt, egy asztalnál. Gyönyörűen meg volt terítve, a hajó pedig újra a Bonni part felé tartott. A nap is ragyogott. Egyszóval, minden tökéletes volt.
Mindketten készítettünk magunknak szendvicset, majd falatozni kezdtünk. Ilyen jó hangulatú reggelin se vettem részt mostanság. Persze Laurával és Dáviddal sokat nevetünk reggelente, de az nem fogható ahhoz, mikor a szerelmeddel, gyönyörű környezetben fogyasztod a reggelit.

7 megjegyzés:

  1. Sziaa! : )
    A hétvégén kezdtem el olvasni a blogodat, és egyszerűen nem bírtam abbahagyni, ami "kicsit" a tanulás rovására is ment, de sebaj, megérte ; ) Eddig úgy néz ki, hogy ha "felnövök", egyrészt újságírással is szeretnék foglalkozni, szóval még jobban bele tudom élni magam a történetbe.
    Az aktuális részt pedig két szóval tudom jellemezni: hihetetlenül romantikus. Jó volt olvasni így Valentin nap közeledtével! : ) Nagyon várom a folytatást!
    Sok puszi, Dzsordzsi! : )

    (u.i.: Esetleg benne lennél egy cserében?)

    VálaszTörlés
  2. milyen romantikus<3 elképesztően jó lett,talán eddig ez a kedvenc részem,bár furcsálltam,hogy Seb nem kérdezett rá,Flóra apjának betegségére,meg hogy nem mélyedt bele a baba-témába:PDe nagyon tetszett mint mindig,és nem győzöm ezt mondani:D
    puszi
    Kathreen
    p.s:remélem ez a komis dolog nem veszi el a kedved,hidd el tudom milyen érzés mikor azt hiszed,de mégse..Én próbálok ezentúl minden részhez írni neked,és az biztos,hogy én mindig várom a történet folytatását:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! :)

    Dzsordzsi tanulgass! Ez ráér! Az újságírással pedig vigyázz, nem könnyű és nagyon sokan akarnak, így kevés a kereslet! :) De kívánom, hogy sikerüljön! :))

    És egyébként nincs csere a blogon, de esetleg a kedvenceim közé kitehetlek, ha gondolod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tökéletesen megfelel, már ki is tettelek! : ) (és csak így zárójelben amúgy az elsődleges cél az a pszichológia - bár pszichológusokból is hemzseg az ország :/ - az újságírás szenvedély alapon működne esetleg, bár szép álom :))
      És hidd el nem olyan könnyű abbahagyni a történetednek az olvasását, de szerencsére nem volt belőle probléma ; )
      Na sikerült "kisregényt" írnom, ne haragudj :P

      Törlés
  4. Szia!:D

    Hát ide is megérkeztem. De nagyon nagyon megérte, mert imádtam a részt!<3 Annyira, de annyira édes volt. Őszintén szólva utálom a romantikus, csöpögős dolgokat, szóval nem is mondom magam romantikus embernek, sőt igazából egyáltalán nem mondhatnám ezt magamra, meg mások se rám, mert az, hogy egy focimeccset 1000x jobban tudok értékelni egy ilyen romantikus hajókázásnál, az nem igazán normális dolog egy lánytól, de hát ízlések és pofonok. Én pedig ahogy észrevettem Flóra (véleményem szerint) egy romantikus egyén, főleg most, hogy így összejött Sebbel valljuk be őszintén kibújt belőle a nő. A fejezet is eléggé romantikus lett, de annak ellenére, hogy én nem szeretem az ilyet kifejezetten tetszett, sőt egyenesen imádtam. Ahogy pedig dzsordzsi is mondta így Valentin nap közeledtével jó olvasni egy kis romantikát.;) De már megint sokat dumálok inkább térek a részre:

    Mint már mondtam nagyon nagyon imádtam a fejezetet!<3 Tudom már kezdesz hülyének nézni, hogy ennyiszer leírom, de hát ez az igazság és nem tudok rá jobbat írni. Az pedig, hogy hajókázásra viszi Flórát... hát ha arra kértek volna, hogy addig gondolkodjak itt még ki nem találom, hogy Seb hova akarja csalni Flórát, egészen biztos, hogy halálomig itt csücsültem volna a gép előtt, mert az életben nem jutott volna eszembe ez az ötlet. Innen is látni, hogy mindig tudsz az embernek meglepetéseket okozni.;)

    Csodálkoztam én is, hogy nem ment bele Seb se az apukája betegségének a témájába, se a gyerek témába. De viszont, ha onnan indult ki drága németünk az okos fejével, hogy nem akart fájdalmat okozni vagy elszomorítani Flórát azzal, hogy rákérdez, akkor tuti, hogy áldani fogom a tudományát.

    Kezdtem már azt hinni a szobás résznél, hogy na csak lesz itt még a végén valami, bár közben nagyon reméltem, hogy nem, mert mint ahogy Flóra is mondta korai lenne még ezt a gondolatot pedig osztani tudom, mert ha megtörtént volna, akkor tuti, hogy most azt írnám, hát ez egy kicsit korai volt. Szóval lényegtelen amit most leírtam, mert akkor is mondtam volna rá valamit, ha megtörténik, meg akkor is mondtam volna rá valamit, ha nem. Itt pedig az utolsó elv érvényesül.

    Hát is itt jön az, hogy azt kell, hogy mondjam rövidzárlat. Hogy miért??? Mert már többet nem tudok hozzáfűzni, mert az egész annyira jó volt, hogy nem tudok több értelmes gondolatmenetet leírni, mert ha innen folytatnám, akkor garantálom, hogy minden második mondatom az lenne, hogy fúúhh de nagyon jó volt meg hogy nagyon nagyon imádtam. Ezért is nem írom tovább, ha nem baj, mert egy nem akarok fölöslegesen elvenni az idődből, kettő innentől már csak az egész egy nagy katyvasz lenne.

    Szóval a végére csak annyit tudok írni, hogy iszonyatosan imádtam és nagyon várom a folytatást!<3

    Puxxx: szittyke

    Ui.: Bocsi, ha sokat dumáltam.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nem lehetsz benne biztos, hogy 1 ember ír 4-5 komit, mert pl mi 4-en vagyunk testvérek és ugyanazt a gépet használjuk, ráadásul hasonlóan is fogalmazunk, hisz testvérek vagyunk! Ha ez így nem jó, akkor legfeljebb nem írunk, csak akkor tudd, hogy tetszik, meg olvassuk!!! A rész megint remek lett és remélem sietsz a folytatással!!

    VálaszTörlés
  6. Sziaa!
    az az igazság , hogy nemrég találtam a történetedre , és eddig nem írtam komit , mert annyira olvasni akartam a folytatást... nagyon jól írsz , és ha tényleg írással szeretnéd folytatni , és lesz esetleg könyved , egyet már eladtál! ;)
    Tényleg nagyon jó , és követni fogom a blogot , izgatottan várom a frisst! :DDD <3

    VálaszTörlés