2012. február 22., szerda

Érdekesség

Sziasztok!
Nem, sajnos még nem a résszel jelentkezem, de ígérem a hét végén hozni fogom! :)
Mivel már "elég rég" nyitottam a blogot, úgy döntöttem hozok nektek egy érdekességet. Mint már említettem, lételemem az írás. Régen elég nagyszájú voltam, de a középiskolában elég sok bántást kaptam, ezért visszahúzódóvá váltam, és ebben leltem meg a módszert, önmagam kifejezésére. Szerintem ez nem rossz, bár tény, hogy ma már elég sokan művelik. :))
Joggal tehetitek fel magatokban a kérdést, mit csinálok, ha nincs mindennap friss. Nos, egyrészt iskolába járok... (utálom!), másrészt olyankor is írok, de mindig mást. Rengeteg fél kész, vagy alig elkezdett történet vár a folytatásra. Ez bizonyítván, hoztam nektek egy képet is :) Szeretném, ha fűznétek hozzá pár véleményt :))

2 megjegyzés:

  1. Szia!:D

    Hát... Fúúúh... Meresztem a szemem.:D Hát igen nem tudok rá mit mondani. Megjegyzem, biztos, hogy türelmed annyi, mint a tenger, a fantáziád pedig még annál is nagyobb. Aztán már csak dicsérni tudlak, hogy ennyire ügyes vagy. Szóval ennél többet nem igazán tudok hozzáfűzni, mert csak a számat tátom ennyi íráson, tehát csak nagyon nagyon reménykedni tudok, hogy minél hamarabb befejezzük ezt, nem azért mondom, mert rossz, ami egyáltalán nem igaz, mert kegyetlen jó, hanem azért, mert már nagyon nagyon kíváncsi vagyok a többire és így, hogy mellékeltél egy képet különösen felébresztetted bennem a kíváncsiságot. Nagyon remélem, hogy minél hamarabb olvashatok belőlük.

    Várom a folytatást!;)

    Puxxx: szittyke

    VálaszTörlés
  2. szia. meglepi nálam nézz be:$$ :
    http://nikyformaegy.blogspot.com/

    VálaszTörlés