2011. szeptember 25., vasárnap

13.rész: A Német Nagydíj

Sziasztok! Itt vagyok! :)
Nincs sok hozzáfűznivalóm. Nem tartalmaz izgalmakat, főleg, ha láttátok a német nagydíjat. A következő rész azonban már izgi lesz, ígérem! :P
Amúgy arra kérnélek titeket, hogy figyeljétek jobb oldalt Flóra képe fölötti részt, készítettem egy videót a történethez, ami ha minden jól megy percek múlva látható lesz! :)
Nincs több rizsálás most már! ;) Jó olvasást!

A srác elindult előttünk a folyosó másik irányába, mi pedig lassan utána. Most, hogy jobban végigmérhettem feltűnt, hogy Red Bullos overállban van.
- Szerelő vagy? – kérdeztem tőle.
- Igen – mosolygott ránk. – Egyébként, a nevem Gareth– nyújtott kezet.
- Flóra vagyok! – fogtam kezet vele, majd Annahoz fordult.
- Anna! – vágta rá flegmán. A karját simogatta, ami megütődött, mikor Gareth-el egymásnak ütköztek.
- Nos, itt vagyunk! – mutatott egy ajtóra, amin Sebastian neve áll. Bekopogott, majd pár pillanat múlva megjelent Seb is. Átöltözött, az overállját egy feszülős fekete pólóra és egy szűk farmernadrágra váltotta. Majd’ elolvadtam a puszta látványától is.
- Öhm.. sziasztok – motyogta meglepetten.
- Szia – mosolyodtam el halványan. – Ne haragudj, hogy itt zavarunk… mi csak… szeretnénk feltenni pár kérdést... – motyogtam.
- Volt engedélyük, úgyhogy gondoltam ide kísérem őket és majd te elintézed.. – szólt közbe Gareth.
- Rendben Gareth, köszi – mosolygott rá Seb, majd ismét felém fordult.
- Akkor… én megyek is – kezdett hátrálni Mr. Rózsaszín haj, majd lelépett.
- Hol szeretnétek? – lépett előrébb Sebastian, majd becsukta maga mögött az ajtót. A szeme csillogott, de nem úgy, ahogyan Monacóban. Vajon még mindig Kanada miatt?
- Mindegy – vontam meg a vállam.
- Akkor maradjunk itt! – mosolygott.
- Rendben – mosolyodtam el én is. Jelen helyzetben Anna vette át a kamerás szerepét, így ő kamerázott, bár eszköze jóval kisebb volt, mint Lacié. Feltettem pár fontosabb kérdést a hétvégével kapcsolatban, majd kikapcsoltuk a kamerát. Tétován, álltam előtte, zavarban voltam attól, ahogy gyönyörű szemeivel kémlelt.
- Megyünk? – szólalt meg mellettem Anna.
- Ühhüm – bólintottam, de még mindig Sebastian arcát néztem. – Akkor… gondolom, majd még látjuk egymást.. – motyogtam, mint valami buta kamasz.
- Remélem – vigyorgott Sebastian. Anna furán méregetett minket, összeszedtem magam és elfordítottam a pillantásom.
Köszi az interjút! Szia – intettem neki egy aprót, majd sietve elindultam.
- Sziasztok – szólt utánunk.
- Bejön neked! – vigyorgott Anna, amint elhagytuk a motorhomeot.
- Nem, dehogyis! – ellenkeztem, talán kicsit túlságosan is hevesen.
- Óhh, dehogynem! – nevetett. – Csak úgy süt rólad, hogy odáig vagy érte! – lelkendezett.
- Komolyan? – rémülten pillantottam rá, nem törődve azzal, hogy elárultam magam. Ha ennyire látszik, akkor… akkor Sebastian is látja rajtam?! Úristen, mit gondolhat?
- Ne aggódj, ő is így érez irántad – mosolya még szélesebb lett. Micsoda?
- Ezt meg honnan veszed? – ripakodtam rá.
- Csak rá kell nézni! Ha téged néz ragyog a szeme, nem úgy, mintha mondjuk engem néz vagy egy másik lányt – magyarázta az elméletét. Még hogy Sebastian odavan értem… ez a lány teljes képtelenségeket beszél, az már biztos.
- Te nem vagy normális.. – csóváltam a fejem, ezzel lezárva a témát. Kai-val a paddock előtt találkoztunk, sokan már távoztak, így mi is visszamentünk a szállodába, hiszen holnap is lesz nap.

Másnap délelőtt Sebastian megnyerte a harmadik szabadedzést, így reménykedve tekintettünk az időmérő elé. A fejlődés megvolt a Ferrari és a McLaren részéről, azonban a Red Bull ismét csak altatta őket a Q1-ben és a Q2-ben. Bár a pálya utolsó szektora tényleg nem feküdt a Red Bullosoknak a többi szektorban sokkal gyorsabbak voltak a többieknél. Ezt a Q3-ban be is bizonyították. Mark elsőre megfutotta a leggyorsabb, Sebastian pedig a második leggyorsabb időt.
A vége előtt még mindenkinek volt egy utolsó esélye a javításra. Mark még hozott magán egy kicsit, ám Sebastiannak nem igazán sikerült, bár így is jóval előrébb álltak, mint a többiek.
Lewis Hamilton jött egy utolsó gyors kört és váratlanul, de sikerült megvernie Sebastian Vettelt.
Így a holnapi rajtrács eredmény Webber, Hamilton, Vettel, Alonso, Massa, Rosberg, Button, Sutil, Petrov végül Schumacher felállásra módosult az első tízet tekintve.
Jenson Button szemmel láthatólag küzdött a kocsijával egész hétvége alatt, csapattársa ezzel szemben végig remeknek bizonyult.
Sebastian idén először, a számára egyik legfontosabb nagydíjon, nem indulhat az első sorból. Mindenki kíváncsian várta a vasárnapot, bíztunk abban, hogy hozhat még várt és nem várt fordulatokat. Egy izgalmas nagydíjra számít mindenki!
Az időmérő után újabb kő – papír - olló  játszmát rendeztünk, hogy eldöntsük ki melyik versenyzőhöz megy. A győztes interjúvolhatja meg, Vettelt, Schumachert és Hamiltont, míg a vesztesnek jut Webber, Kobayashi és Sutil. A szerencse ma Kai mellé állt, sikerült leverni kettő- egy arányban, így ma ő készített interjút Sebastiannal. Na nem mintha, a többiek olyan rosszak lennének (leszámítva, hogy Markkal nem igazán szimpatizálok), de azért mégis jobban örültem volna, ha nekem jut Sebastian.
Anna persze nem bírta ki, hogy ne tegye szóvá, lát valami kis savanyúságot az arcomon, próbáltam tiltakozni, de nem az a típus akinek nagyon ellent lehet mondani. Miután sikeresen végeztünk az interjúkkal visszatértünk a szállodába. Fáradt voltam, elnyúltam az ágyamon és felhívtam Laurát, hogy megkérdezzem mi újság van otthon. Legalább másfél órát trécseltünk, ami egy újabb pluszt adott a telefonszámlámhoz. Anna közben letusolt, én is követtem példáját, majd lementünk a szálloda éttermébe. Megszállásunk óta, nem jártunk még itt, így ideje volt kipróbálni.
Szerencsére nem kellett csalódnunk, nagyon finom vacsorájuk volt, és még csak nem is spóroltak vele, alig bírtuk megenni. Gondoltuk elmegyünk sétálni, ám az időjárás közbe szólt, hideg volt, fújt a szél és az eső is szemerkélt, így csak a szobánkig jutottunk. A televízió tele volt unalmas sorozatokkal, termékreklámokkal, amik elérték, hogy hamar álomba merüljek.
Vasárnap nagy napra virradtunk. Már csak órák voltak hátra a futamig, nekem pedig nem voltak túl jó érzéseim a végkimenetelt illetően. Az idő megint játszadozott velünk, egyik percben esett, másikban sütött a nap. Ismét a hosszú öltözet mellett döntöttem. Megvártam, míg Anna is elkészült, majd Kaival kiegészülve indultunk a pályára. A paddockban vettünk magunknak egy-egy szendvicset reggeli gyanánt. Anna meg akarta keresni Nicot még a verseny előtt, hogy sok szerencsét kívánjon neki, engem is magával cibált, így alig egy órával a futam előtt, még mindig a Mercedes boxban álldogáltunk. Végül tíz percig győzködtem Annatt, mire beleegyezett, hogy Nicot végleg átadjuk a csapatának. Még utoljára sok szerencsét kívántunk mindketten, majd visszamentünk a paddockba. Nico remek ember, végig nagyon kedves volt, és nagyon vicces is, függetlenül attól, hogy nem is ismert. Anna egyébként azt mondta, ha a választania kellene, ő inkább őrültnek nevezné drága unokatestvérét, de amikor megkérdeztem miért, elintézett annyival, hogy majd idővel megtudom.
A paddock lassacskán teljesen megtelt. A televízión láttuk, ahogy a pilóták lassan felöltöznek, elvégzik az utolsó igazítást a kocsikon, majd még tesznek egy-egy utolsó felvezető kört mielőtt a rajtrácshoz sorakoztak. A rajtrács módosult, Liuzzi öt rajthelyes büntetést kapott váltócsere miatt. A safety car elindult, a kocsik lassan követték a felvezető körön. Tesztelték a pályát, a trükkös időjárás miatt. Amint az utolsó autó is elfoglalta helyét a rajtkockáján felvillantak a piros lámpák, majd hirtelen kihunytak. A kocsik elindultak, Hamilton és Fernando Alonso is remekül rajtolt. Hamilton az élre került, Alonso pedig majdnem megelőzte mindkét Red Bullt. Végül mégis Sebastian mögé sorolt be a negyedik helyre.
Pár körig ment a civakodás az élvonalban, többször volt, hogy megcsúsztak. Végül Alonsonak sikerült megelőznie a német címvédőt, aki később egy kicsúszás miatt még nagyobb időhátrányba került. Az egész német nagydíj a civakodásokról szólt. A helyezések folyamatosan változtak. Hamilton, Alonso és Webber folyamatosan váltogatták az első helyet. Massa sok emberrel megküzdött, míg nem Sebastian elé került. Két lehetősége volt, hogy megszerezze a negyedik helyet: korábban kimegy kerékcserére vagy kockáztat és reménykedik benne, hogy az ő kerékcseréjük gyorsabb lesz. Bár kérték, hogy az utolsó előtti körben menjen ki, de ő inkább kockáztatott. Felipével egyszerre álltak be a boxutcába, majd a Red Bull végrehajtott egy bámulatosan gyors kerékcserét, így Sebastian megszerezhette a negyedik helyet. Az élen végül Hamilton végzett, második lett Alonso, harmadik pedig Webber. Sebastian idén először nem állhatott fel a dobogóra. Biztos voltam benne, hogy most kicsit szomorú, hiszen biztos nagyon jó lehet nyerni a saját hazádban. Ettől függetlenül a világbajnokságban az előnye így is csak 3 ponttal csökkent. 

2 megjegyzés:

  1. Szija! Végre ide is eljutottam. Szóval már tegnap elolvastam de odáig nem jutottam el, hogy komit is írjak hozzá. Nagyon tetszett a rész!
    Az előző részhez azt írtad, hogy lehet, hogy csalódást fogsz okozni. Nos ez elején így lett, de amikor megláttam milyen részletesen leírtad az időmérőt és a futamot + még mikor megnéztem a videot.... leesett az álam!:O ;) <3
    Annyira de annyira szuperül megfogalmaztad az időmérőt és a futamot, hogy szerintem még sport kommentátornak is elmehetnél. "Régen" (jó attól függ mit nevezünk régnek, mindegy nálam régen volt) ahogy olvastam, minden egyes pillanata ott volt előttem.
    Sajnálom, hogy Sebastian nem állhatott dobogóra de egyszer kell ilyen is!;)
    A video pedig egyszerűen király lett! A zenén pedig majdnem elsírtam magam... :'( Egyszer említetted, hogy figyeljek az apjára mert fontos lehet vagy valami ilyesmit, lényeg a lényeg most már tényleg ezer biztos, hogy fontos szereplő lesz benne.

    Nagyon Best(L)<3 lett!!! Várom a részt!

    Puxxx: szittyke

    Ui.: És végre Flóra elárulta magát Sebivel kapcsolatban! Haladás!!! Hát basszusss.... Lesznek itt még komoly fordulatok!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jajj, ha tudnád mik várnak még rád! :$$
    Kicsit húzom a dolgokat, de remélem megéri. :)
    Amit a sportkommentes dologról mondtál nagyon jól esett. :) Sajnos esélytelennek tartom, de egy álmom válna valóra :)
    Az apuka tényleg fontos, én megmondtam!:)

    A zene egyik kedvencem... imádom.. :) és hatásosnak gondoltam a videó alá :))

    Sajnálom,hogy a rész eleje csalódás volt, a kövit garantáltan élvezni fogod! ;)

    Hétvégén hozom!! ;)

    Köszönöm kommented!

    puszi: manó*

    VálaszTörlés