2011. szeptember 18., vasárnap

12. rész: Formás fenék

Csütörtökön meglátogattuk a pályát. Németország az a hely, ahol két pályán szoktak futamokat rendezni, évente váltogatják őket. Mivel tavaly Hockenheimben volt, így idén a Nürburgring következett.
A pálya a hegyekben található, az időjárás elég változékony. Jelenleg elég hideg van..
Ma érkeztek meg az utolsó versenyzők is, az istállókban már javában folyt a munka és a megbeszélések. Mi ma még nem igazán dolgoztunk, körbenéztünk a pályán és környékén, Anna jegyzetelt pár dolgot, melyeket fontosnak tartott a cikkéhez, majd készítettünk pár fényképet is.
Még mielőtt visszaindultunk volna a szállásra, a paddockba siettünk a büféhez. Annának és nekem már kopogott a szemünk az éhségtől, Kai azt mondta még körbenéz kicsit, mert ő nem éhes.
Vettünk egy-egy szendvicset, lehuppantunk az egyik asztalhoz és falatozni kezdtünk. A paddock még elég kihalt volt, alig egy-két ember sétálgatott körülöttünk.
Két falat között aztán egy szőke szélvész huppant le mellénk.
- Sziasztok – köszönt Nico, majd odahajolt unokahúgához két puszira.
- Szia – köszöntünk mi is.
- Nico Rosberg – nyújtott kezet.
- Flóra Farkas – ráztam kezet vele.
- Örvendek! – mosolygott.
- Szintúgy – motyogtam és a szendvicsem felé fordultam.
- Flóra az új riporter az RTL-nél – magyarázta Anna unokabátyjának.
- Értem – mosolygott.
- Egyébként mi újság? Voltál a családi vacsorán? – érdeklődött a pilóta. Eddig is tisztában voltam a ténnyel, hogy a pilóták is ugyanolyan emberek, mint mi, de aranyos volt Nico, ahogy a családjáról érdeklődött.
Anna igennel válaszolt, majd belemélyedtek abba, hogy megbeszéljek mik is történtek azon a  bizonyos vacsorán. Lenyeltem a szendvicsem utolsó darabját is, egy kicsit még hallgattam Annaékat, majd felálltam egy kukát keresni. Eszembe jutott, hogy talán megkereshetném Kait, addig sem zavarom Annaékat. A boxutca felé indultam, messziről vettem szemügyre az istállókat, de egyik előtt sem találtam. Éppen megfordultam volna a Red Bull istállóknál, hogy visszainduljak, amikor szemet szúrt egy formás fenék, ahogy épp Sebastian kocsiján vizsgál valamit. A szexi testrész tulajdonosa mellett egy ismerős szőke srác állt, Tommi, Sebastian edzője, akivel még Kanadában találkoztam.  Valamit motyogott hajlongó társának, aki hirtelen kikukucskált saját karja alatt. Sebastian mosolyával találtam szemben magam. Bár több méter választott el minket, térdeim így is megremegtek, arcomra önkéntelenül is mosoly csúszott. Intettem neki egy aprót, mire ő is visszaintett. Mondott valamit, drága edzőjének, majd felegyenesedett. Tett pár lépést az irányomba, amikor hirtelen valaki elkapta a vállam. Rémülten fordultam meg, Kai tett hátra egy lépést.
- Bocsánat.. – kezdett volna magyarázkodásba.
- Semmiség – legyintettem.
- Mit csinálsz itt? És hol van Anna? – nézett körül.
- Nicoval beszélget a paddockban, legalábbis mikor eljöttem, még ott volt… Egyébként, éppen téged kerestelek… - magyaráztam.
- Hát.. megtaláltál – mosolygott.
- Vagy inkább te engem - kuncogtam.
- Igen. Na, gyere, keressük meg Annat! – indult el a paddock felé. Visszapillantottam Sebastianra, az istálló falának támaszkodva figyelt. Kár, hogy nem beszélhettünk, kíváncsi lettem volna, hogy érzi magát lelkileg… Nagy megmérettetés előtt áll, ez a hétvége talán mindközül a legfontosabb számára. Még sosem nyert hazai közönség előtt, és biztos vagyok benne, hogy nagyon szeretett volna.
Anna ott volt, ahol hagytam, azonban már egyedül ücsörgött az asztal mellett. Mindannyian összeszedelőzködtünk, majd visszaindultunk a szállásra.
Annaval csaptunk egy filmnézős, csokoládéevős, beszélgetős estét. Egyre jobban kedveltem és elöntött a bűntudat, hogy elsőre egy apró információ alapján ítéltem meg.

Péntek reggel izgatottan ébredtem. Nem tudnám megmondani, hogy azért, mert végre újra végezhetem a munkámat, vagy azért, mert titkon abban bíztam, hogy ma végre beszélhetek azzal a helyes, szőke címvédővel…
Háromszázhatvan fokon pörögtem, fel-alá járkáltam a szobában és képtelen voltam eldönteni milyen ruhát vegyek fel. Anna teljesen lököttnek nézett, mikor azon dilemmáztam melyik farmernadrágom állna jobban, tekintve, hogy egy árnyalatnyi különbség volt a kettő között.
- Kinek akarsz ennyire tetszeni? – kíváncsiskodott.
- Senkinek se – néztem rá szemrehányóan. – Egyszerűen csak szeretnék normális ruhában menni -.
- Akkor válaszd a sötétet a rockos pulcsival! – utasított, bár még mindig furcsán nézett rám.
Újra végigmértem a két ruhadarabot, majd a fürdőbe vonultam, hogy magamra öltsem. Közben Anna is készülődni kezdett, így alig fél óra múlva már Kaival kiegészülve indulhattunk a pályához.
Jó volt újra végig sétálni az úton a paddockig, újra lenyűgözött a nyüzsgés, ami körbeveszi ezt az egész száguldó cirkuszt.
Ahogy helyet foglaltam Kai mellett szemet szúrt, hogy egykori munkatársaim, alig két asztallal hátrébb ülnek. Intettem feléjük egy aprót, viszonozták a gesztust és kíváncsian méregettek.
Hiányoztak, a fiúkkal tényleg nagyon jó viszonyba kerültünk, mégsem bántam, hogy most ennél az asztalnál ülök Kaiékkal.
A képernyőn lassan elindult az óra, megkezdődött az első szabadedzés. Kíváncsian vártam a végeredményt, reménykedtem benne, hogy a németek jó helyen végeznek, de nem büszkélkedhettek túl jó végeredménnyel. Az első helyen Alonso zárt, mögötte Mark Webber és Sebastian, a negyedik Felipe Massa, majd Lewis Hamilton.
Délután a második edzés, hasonló eredményekkel zárult: Mark Webber lett az első, mögötte Fernando Alonso, Sebastian Vettel, Felipe Massa és a jó öreg Michael Schumacher.
Délelőtt csak négy német pilótával sikerült interjút készítenünk, valamint Alonsóval. A második szabadedzés után megkerestük Webbert és Massát, majd úgy döntöttünk ( szerencsére), hogy megkeressük a két kimaradt németet is, Rosberget és Sebastiant. Kaival úgy döntöttünk kő- papír- ollóval fogjuk, eldönteni ki melyik pilótához megy, mivel időnk véges, ahogy az övéké is. Bár a módszerünk elég gyerekes olt, végül kettő-egy arányban én nyertem. A Red Bull-osok felé vettem az irányt, Annaval a nyomomban, míg Kai a Mercedesek felé igyekezett, hogy fellelje Nicot.
Anna direkt nem tartott vele, nem igazán szereti a munkáját összekeverni a magánéletével, állította.
- Nézd, ott van Sebastian! – mutatott a Red Bull motorhome irányába. Szerencsére egész hétvégére volt engedélyünk, hogy bemehessünk a motorhomeokba.
Mire az ajtóhoz értünk, Sebastian eltűnt a szemünk elől. Tétován álltam az ajtóban, nem nagyon akartam beljebb menni, még sosem jártam itt és féltem a tájékozódási képességeimtől. Anna a másik irányba nézelődött, pár pillanat múlva hallottam, ahogy felszisszent. Megfordultam, újdonsült barátnőm a földön feküdt, rajta pedig egy rózsaszín hajú srác.
- Bocsánat – szabadkozott a srác. Felállt, majd felsegítette Annat is. Mindkettőnket végigmért, míg Anna leporolta a ruháját. – Mit kerestek itt? Ide riporterek nem jöhetnek be! – támadt nekünk.
- A német RTL KLUB-tól jöttünk és van engedélyünk erre a hétvégére! – Anna ugyanolyan csípősen válaszolt.
- Akkor is szólnotok kell, ha valamit fel akartok venni – magyarázott a srác, sokkal normálisabb hangszínen.
- Sebastian Vettelt keressük… - feleltem.
- Öhm.. azt hiszem az öltözője felé ment… - gondolkodott. – Ha gondoljátok oda kísérlek titeket! – mosolygott ránk.
- Nem is tudom… - pillantottam Annara – nem akarjuk zavarni, csak egy kis interjút szeretnénk… - motyogtam.
- Nem hiszem, hogy zavarnátok! – vigyorgott a fiú.
- Rendben – bólintott Anna. – Akkor menjünk!

4 megjegyzés:

  1. Szija! Nagyon nagyon haragszom rád!!! Hogy miért???? Mert pont a legjobb résznél hagytad abba!!! Ez kegyetlenség! Már rendesen izgultam, hogy "na most mi lesz???" és akkor lefogytak a betűk. Majdnem agy bajt kaptam. Először Kai kavart bele a dologba. Ha nem szólította volna meg, akkor tudtak volna beszélgetni. Utána pedig jött a vége... arra inkább nem mondok semmit:// Lényeg a lényeg a legjobb résznél hagytad abba de akkor is nagyon tetszett! <3
    Anna-t egyre jobban megkedveltem, de van egy olyan érzésem, hogy lehet, hogy be fog kavarni vagy éppenséggel zavaró tényező lesz. De, nagggyonnn remélem, hogy nagyon best friend lesz!
    A cím. Hát... Őszinte leszek, tulajdonképpen minden megfordult a fejemben, hogy mit takarhat ez a cím. Először arra gondoltam, hogy Flórára fognak ilyen "kedves bókot" mondani, de nem így lett. Szeretem Flóra őszinteségét. :D
    Nico... Várható volt már a feltűnése. De, hogy ilyen hamar... De ha ezt bővebben elakarom mondani, akkor azt mondanám, hogy nagyon jó helyen raktad be sztoriba és, hogy szimpi lett a csávó, eddig nem nagyon csíptem, vagyis hogy helyesebben kezdtem úgy "megszeretni", de mostmár tényleg megszerettetted.
    És az az incidens Anna és a között a srác között. Elég bunkó volt az elején de a végére már egy kicsit meglágyult érzésem szerint. És az, hogy rózsaszín haja van.... Durva, de tetszik az elképzelés.:DDD

    Nagyon várom a részt! Csak félig lett "Best", de csak azért mert tudom, hogy a következő nagyon teljes "Best" lesz! ;)

    Puxxx: szittyke

    Ui.: Uhhh... Basszuss... Kicsit hosszú lett a komi.:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Gareth nem elképzelés! Létezik, él és virul, minden futamon erősíti a Red Bull csapatát, és igen, tényleg rózsaszín a haja! :DDD

    Reméltem is, hogy szóvá teszed, amiért itt hagytam abba. Igazából csak azért vágtam el itt, mert túl hosszú lett volna... :DDDD

    A címet próbáltam sokat sejtetőre, mégis titokzatosra. :D Remélem érted mire célzok! ;)
    Egyébként, amit Flóra gondolt Seb fenekéről.. nos, én is azt gondolom :P

    Attól félek a következő rész lehet, hogy csalódásokat fog okozni! Majd az utána levőben lesznek meglepetések! :PP

    Többet sajnos nem árulhatok el! :)

    Köszönöm kommented!

    Puszi: manó*

    VálaszTörlés
  3. Szia.!

    Késve, de itt vagyok. :) Most nem fogok hosszú komit írni bocsii :(
    Na szóval hmm. a cím :D de nagyon jó lett ^^
    gratulálok :D

    Puszillak,

    VálaszTörlés