2011. október 27., csütörtök

17. rész: Névnap

Ne haragudjatok! Tudom, hogy jócskán elkéstem, de mentségemre szóljon, nem volt word a számítógépemen, így nem tudtam megnyitni! :(
A gond helyreállt, és most végre itt vagyok! :) Remélem tetszeni fog!:)
Egyébként múlt héten belekezdtünk barátnőmmel egy közös történetben. Teljesen eltér a mostanitól, csak a forma 1 a kapcsolat és persze én. Előre figyelmeztetek mindenkit, csak az olvassa el a másikat is, aki szórakozni, akar, ott ugyanis sokkal inkább figyelünk a szórakoztatásra, mint sem az írói kreativitásomra!
A link tehát: www.redbullvsmclaren.blogspot.com :)
Most pedig jó olvasást mindenkinek!:)

Kai visszatért, látta, hogy kezdek ideges lenni, így utamra engedett, azzal a feltétellel, hogy a második szabadedzés előtt még együtt ebédelünk.
Lauráékkal a tribünökhöz vezető fél úton találkoztunk. Jó kedvűen nevetgéltek, kezükben pedig ott himbálóztak a szatyrok.
- Látom jól érzitek magatokat – mosolyogtam.
- Igen!- visongott barátnőm, majd megölelt. Nagyon régen láttam ennyire felszabadultnak, látszik, hogy régóta erre vágyott. – Bár jobban érezném magam, ha te is velünk ülnél, de azért nagyon király! – örvendezett.
- Dolgozom! Örüljetek, hogy Kai ilyen rendes, mert máskülönben simán mondhatná, hogy velük kell végig maradnom és nem kószálhatok semerre… - magyaráztam.
- Igen, nagyon rendes – bólintottak. Összenéztek és ismét megjelent az arcukon egy cinkos mosoly.
- Miben sántikáltok? – kérdeztem. Kezdtem egyre kíváncsibbá válni.
- Hát öhm… - néztek össze, majd mindketten felém nyújtották a tasakokat. – Boldog névnapot! – mosolyogtak.
Ledöbbentem. Teljesen testemben lemerevedtem. Ma van a névnapom! És nekem ez még csak eszembe se jutott.
- Kö… köszönöm… - hatódtam meg. Magamhoz rántottam barátnőimet és szorosan megöleltem őket.
- Nagyon szívesen – mosolyogtak.
- És most nézd meg! - türelmetlenkedett Lau. Zsófitól kaptam egy pólót, amit összeírt az összes számomra fontos ember, még a szüleim is, valamint egy ajándék mini mikrofont, amiről kiderült, hogy valójában szájfény. Laura adott egy fényképet kettőnkről, egy gyönyörű keretben, valamint egy répafarmert. Imádtam, amiért pontosan tudta milyet szeretek és hanyas a méretem.
Nem győztem nekik hálálkodni. Az együtt töltött háromnegyed órában szinte percenként pillantottam a tasakokra, nehogy bármit is elveszítsek.
Az idő hamar eltelt, nekem pedig mennem kellet, hogy még ehessek pár falatot a második szabadedzés előtt.
A paddock felé igyekezve összefutottam Sebastiannal, aki éppen a motorhome felé igyekezett.
- Szia – mosolygott.
- Szia – mosolyodtam el én is.
- Hogy érzed magad? –kuncogott.
- Jól. Sőt! Remekül – vigyorogtam büszkén. – És te?
- Megvagyok – biccentett mosolyogva. – Megkaptam a ruhákat. Nem kellett volna fáradnod a kimosásával…
- Én nem fáradtam, csak a mosógép.. – felnevetett ezen a béna beszólásomon. Imádni valóan nevetett. Életem végéig el tudtam volna nézni, de mennem kellett, ahogy neki is. – Nos.. még egyszer köszönöm a múlt hetit... – motyogtam.
- Ha még egyszer meg köszönöd én nem tudom mit csinálok veled… - fenyegetőzött mosolyogva.
- Jól van. Ígérem, többet nem fogom! – mosolyogtam. A szatyrokat egyik kezemből a másikba helyeztem, Seb észrevette a tétova mozdulatomat és a tasakokat kezdte fürkészni.
- Másnak is tartozol ruhákkal? – mosolygott.
- Nem, ezeket én kaptam – pirultam el.
- Titkos hódoló? – komorodott el egy pillanatra.
- Nem, dehogy. Barátnőim köszöntöttek meg… - magyaráztam.
- Megköszöntöttek? – kíváncsiskodott tovább.
- Igen, ma van a névnapom.. – motyogtam.
- Jajj! Ne haragudj, nem is tudtam. Boldog névnapot! – előrehajolt, mintha meg akarna ölelni, azonban körbepillantott és mindketten szembesültünk a ténnyel, ez nem jó ötlet.
- Köszönöm – mosolyogtam tovább. – Igazából… teljesen elfelejtettem, hogy ma van. Ha a lányok nem mondják eszembe se jut – meséltem.
- Pedig ez a nap rólad szó, használd ki! – kacsintott. Ebben a pillanatban nagy hőzöngés és hüledezés hallatszott az emberek felől.  Hamar megtudtuk, az egyik GP2-s versenyző szenvedett nagyon csúnya balesetet.
Rémülten pillantottam Sebastianra, aki elkomorodva figyelte az eseményeket.
- Azt hiszem mennem kell… - jutott eszembe, hogy erről valószínűleg le kell nyilatkoznunk.
- Nekem is – pillantott ismét felém.
- Vigyázz magadra! – kértem.
- Ez csak természetes – bólintott. - Te is vigyázz magadra! – mosolygott,majd elváltak útjaink.   

4 megjegyzés:

  1. Szija!
    Már azt hittem, hogy elnyelt a föld! De tulajdonképpen nem kell szabadkoznod afelől, hogy miért nem jelentkeztél, mert neked is van életed amiben biztos, hogy vannak kisebb-nagyobb hibák fennakadások.Szóval én nem haragszom! :)

    Na de a részről: Rövid volt de imádtam! A lányok nagyon aranyosak voltak, hogy felköszöntötték és még vettek ajándékot is! :D Sebastian ismét benne volt! <3 Ennek nagyon örülök! De kell olyan rész azért amiben nincs benne, mert szerintem az már egy kicsit (na jó, nagyon) sok lenne. ;) Tetszett, hogy ilyen figyelmes és, hogy még "Boldog névnapot!" is kívánt. :) A GP2 dologról nekem Marco Simoncelli jutott az eszembe, de nem vagyok biztos benne, hogy abban versenyzett-e és, hogy ő lenne az mivelhogy mostanában elég sok ilyen baleset történt. Minden esetre ha őt említetted meg szerintem az egy elég kedves gesztus volt.

    Nagyon várom a részt! Remélem legközelebb jó lesz a Word vagy lesz, mindegy lényegtelen, az a lényeg, hogy működjön és pötyögd le gondolataidat!:) Őszinte ember vagyok, szóval leírom azt ami bennem van: még nem Best(L)<3 de a következő (véleményem szerint) már az lesz!

    Puxxx: szittyke

    Ui.: A másik blogról (erről: www.redbullvsmclaren.blogspot.com) annyit, hogy most belenéztem és nagyon tetszik <3, de sajnos nincs időm belekezdeni az olvasásba, de a hétvégén már lesz időm és jön a szünet is szóval elfogom olvasni és "nyomot" is fogok hagyni magam után.;) Várom a részt! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon örülök a kommentednek!

    Mint említettem technikai problémám akadt, úgy gondolom ez előfordul mindenkivel :)

    A történethez: nem, a baleset nem Marco SImoncelli. Marco Simoncelli motoGP versenyző volt, 24 éves és most vasárnap vesztette életét egy balesetben.
    Ez a GP2-es baleset tényleg megtörtént a Hungaroringen, de a srác karcolásokkal megúszta, hiába tűnt nagynak a baleset. Tele volt vele a híradó, ha gondolod keress egy videót róla, vagy, ha szeretnéd kereshetek én is!

    Egyébként, ha már Marconál jártunk... Láttam a futamot, amin történt a baleset, nagyon sírtam, főleg, hogy Rossi is az ütközők között volt. Valentino és Marco legjobb barátok voltak, és felröppent a hír, hogy a kilencszeres világbajnokunk abba hagyja a versenyzést. Szerencsére a hírt később megcáfolták! :)
    Egyébként szeretném itt is elmondani, mennyire sajnálom Marco halálát! Őszinte részvétem az egész családjának és szeretteinek és csak azt tudom mondani, nyugodjon békében! Remek versenyző és nagyszerű ember volt!
    Ahogyan Dan Wheldon is, aki az Indycar bajnokaként, két hete vesztette életét! Neki is kívánom, nyugodjon békében!

    A történetre visszatérve... Rövid lett, de vannak benne fontos dolgok, ráadásul kicsit megalapozott néhány cselekvést a következő részekből. Örülök, hogy tetszett és sajnálom, hogy nem lett best, de legközelebb majd igyekszem! :)

    Red Bull vs. McLaren: már várjuk a kommentárodat oda is :)
    Lehet addig még meglepünk pár új résszel! :)

    Köszönöm, hogy írtál!

    puszi: manó*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett,bár kicsit rövid:(
    de imádtam!csak olyan furcsa,h névnap.miért nem szülinap??de olyan cuki volt flóra,hogy elfelejtette:Premélem ennyinek örülsz,mert nem igazán tudok mit írni:S imádom mint mindig:DDés már nem tudok újat mondani,mert mindig örömmel olvasom:DD
    <3<3

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Azért névnap, mert a naptárban, akkor van Flóra nap! De lesz szülinap is majd, ne aggódj! :)

    Örülök, hogy tetszik és örülök a kommentednek! Akkor is örülnék, ha csak két szó lenne:)

    puszi: manó*

    VálaszTörlés